حسرت و درد

تقدیم به تو عزیزم

سایه تو سنگین میبینم این روز از سر خودم
سرد نگاه عاشقت میخوای که از دلت برم
عشق کی اومد تو دلت نشست و اونجا خیمه زد
الهی که روزات همه بشه پر از حسرت ودرد
له بشی زیر بار غم بشکنی از بی وفایی
آخر سر بفهمی که منم دارم یه خدایی
مهر تو جونی نداره تو گوشه گوشه ی دلم
باید بدونی عزیزم سایه تو با تیر میزنم
خدا کنه فقط یه روز با من تو روبرو بشی
میکشمت با دست خودم با شیوه ی عاشق کش
لحظه ی آخر ولی خدانگهدار نمیگم
از چشم من تو افتادی دیگه به دل راهت نمیدوم
له بشی زیر بار غم بشکنی از بی وفایی
آخر سر بفهمی که منم دارم یه خدایی
مهر تو جونی نداره تو گوشه گوشه ی دلم
باید بدونی عزیزم سایه تو با تیر میزنم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 18 تير 1390برچسب:,ساعت12:6توسط محمد | |